Δηλωνεται κατηγορηματικα οτι, ολα τα δημοσιευομενα ποιηματα, αποσπασματα ποιηματων η, και στιχοι κ.λπ. λογοτεχνικα κειμενα ειναι απο εντυπες εκδοσεις ευρισκομενες στη κατοχη του διαχειριστη αυτου του ιστολογιου. Σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση, γινεται link κατ' ευθειαν στα ιστολογια στα οποια βρισκονται και οχι αναδημοσιευση τους, ακομη κι αν δεν υπαρχει σχετικο απαγορευτικο σημα.

Τρίτη 4 Ιουνίου 2013

ΚΩΣΤΗΣ ΠΑΛΑΜΑΣ


Η ΑΛΗΘΕΙΑ


Η αλήθεια. Τη σπατάλεψα του λατρεμού την πλάνη,
ξόανα, ριγμένα από ψηλά, μου θόλωναν τα φρένα,
φως λαγαρό του διάβα-σου το φως κ' εμένα κάνει,
τώρα ήρθ' η ώρα, δε γνωρίζω παρά μόνο Εσένα.

Στα χλωμιασμένα τ' άνθια εσύ το αχλώμιαστο βοτάνι,
μαινάδα ήταν η σκέψη μου, τη στύλωσες παρθένα
στη βραδιανή μου προσευχή με αυγερινό στεφάνι.
Τώρα ήρθ' η ώρα, δε γνωρίζω παρά μόνο Εσένα.

Μεσ' στης καρδιάς τα πιό βαθιά που ο λόγος δεν τα φτάνει,
καημός ασώματου παλμού γιά κάποια ωραία γέννα
που θα στήση αγνάντια μου το σώμα σου έχει υφάνει.
Τώρα ήρθ' η ώρα' δε γνωρίζω παρά μόνο Εσένα.


(Από τη συλλογή "Περάσματα και Χαιρετισμοί", αθήνα - 1931)