^ ^ ^
Κλικ στη φωτό!
^^^
Κλικ στη φωτό
[...].
Η κάμερα του Κασσαβέτη (που για πρώτη φορά παίζει σε ταινία σκηνοθετημένη από τον ίδιο, και μάλιστα πλάι στη γυναίκα του Τζίνα Ρόουλαντς) ακολουθεί ασταμάτητα τους δυο πρωταγωνιστές του, επιμένοντας στις λεπτομέρειες των προσώπων, στις κινήσεις και στην όλη συμπεριφορά τους κατά την προσπάθειά τους να βρουν κάποια ζεστασιά και κατανόηση, υποβάλλοντας τα καθημερινά άγχη τους, ενώ εκμεταλλεύεται με έμπνευση και πρωτοτυπία τους κλειστούς χώρους όπου κινούνται (ιδιαίτερα εκείνους στο σπίτι του Ρόμπερτ), καταγράφοντας με εσκεμμένη αδιαφορία τους διαλόγους τους, χρησιμοποιώντας όταν χρειάζεται και ονειρικές σκηνές, για να μας αποκαλύψει με τον καλύτερο και πιο αποτελεσματικό τρόπο την εσωτερική ζωή των ανθρώπων του και φτιάχνοντας τη συγκλονιστική τοιχογραφία της ανθρώπινης συμπεριφορας.
(Απόσπασμα από : Νίνου Φενέκ Μικελίδη "οι 100 καλύτερες ΤΑΙΝΙΕΣ ΜΟΥ", πρόλογος Εμίρ Κουστουρίτσα, Εκδόσεις Καστανιώτη, αθήνα - Απρίλιος 2001 / "ΕΡΩΤΙΚΗ ΘΥΕΛΛΑ" - σ. 189)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου