Δηλωνεται κατηγορηματικα οτι, ολα τα δημοσιευομενα ποιηματα, αποσπασματα ποιηματων η, και στιχοι κ.λπ. λογοτεχνικα κειμενα ειναι απο εντυπες εκδοσεις ευρισκομενες στη κατοχη του διαχειριστη αυτου του ιστολογιου. Σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση, γινεται link κατ' ευθειαν στα ιστολογια στα οποια βρισκονται και οχι αναδημοσιευση τους, ακομη κι αν δεν υπαρχει σχετικο απαγορευτικο σημα.

Παρασκευή 12 Αυγούστου 2011

... Ο ΑΡΚΕΣΙΛΑΟΣ


... "επιστρεφει" αυτουσια την κατωτερω αναρτηση (σχολιο... ),
του, της μεταπολιτευσης, ΜΕΓΑΛΟΥ ποιητη,
προς γνωση του... :



ΑΡΚΕΣΙΛΑΣ

εφυγε
και τονέ βλέπω
ν' απομακρύνεται
κατά μήκος
της ερήμου λεωφόρου
και κάθε τόσο γυρνάει
και μας χαιρετά
δι' ανεπαισθήτου κινήσεως των βλεφάρων
ώς ότου
- λίγο-λίγο -
το καραντί του
να χαθή
να σβύση
στο βάθος του ορίζοντος

έγραψε
στο γράμμα του
έλεγε - ανάμεσα σ' άλλα -
πως αγαπάει
τη
βροχή

"είμαι Έλλην
- είναι τα λόγια του -
πατρίς μου και μητέρα μου
η
βροχή"

"σαν με προλάβη η βροχή
- συνέχιζε -
σαν με προλάβη
ολόγυμνο
στους δρόμους να γυρνώ
με ντύνει
- η βροχή -
μ' απίστευτης λαμπρότητος
και ποικιλίας
φορεσιές
και στήνει αέναα γύρω μου
ως προχωρώ
μυθώδους πλούτου
σκηνικά
και διακόσμους"
τωρα γυρνα στα "τερματα"
μέσ' στην πολυκοσμία
και τις μουσικές
και τη λαϊκή χαρά
κι' ανακατεύεται
- γίνεται ένα -
με το πλήθος

κι' αισθάνετ'
άλλοτε
σα βασιλιάς
αναμεσίς στους υπηκόους του
κι' άλλοτε πάλι
- ίσως την ίδια ακριβώς στιγμή -
σαν
άρχοντας εξόριστος
ανάμεσα
σε ξένους
- κι' άγνωστους -
λαους


Νίκος Εγγονόπουλος



***

... ευχαριστω σε " ΜΕΓΑΛΕ" ποιητη της μεταπολιτευσης που, εδω και 2 μηνες περπου - η και περισσοτερο - σπαταλας τοσον απο τον πολυτιμο χρονο σου και τις αλλες σοβαρες ασχολιες σου, για να παρακολουθεις τις δικες μου αναρτησεις, τα σχολια μου (... κι ενδεχομενως, ως αριστος γνωστης των νομιμων η και παρανομων τεχνικων του διαδικτυου ), να μου "απαντας" αμεσα, με δικες σου αναρτησεις...

... θα ηθελα, επισης, να σε ευχαριστησω θερμα... για την μεσω διαγραφεισης, εντος χρονου ρεκορ, αναρτησης σου, στην οποια μου υπεδεικνυες οτι διαθετεις και μαιηλ - προφανως για να ελθω σε επαφη μαζι σου, δεδομενου οτι εχουμε εναν κοινο εχθρο...

... σου ζητω συγνωμην που αγνοησα τη προτροπη - πρεπει να ξερεις οτι, κατ' αρχην ειμαι απο γεννησημιου μου "αγενης", και ξερεις γιατι?
Διοτι, οι δυο μας, αποκλειεται να εχουμε καποιον κοινο εχθρο...

ΕΧΘΡΟΙ δικοι μου ειναι μονο οι ΦΙΛΟΙ σου...


... χαιρετω και υποκλινομαι προ... του "μεγαλειου" σου

υγ. 1 - ...
υγ. 2 - ...
...
...
κ.ο.κ

Δεν υπάρχουν σχόλια: