Δηλωνεται κατηγορηματικα οτι, ολα τα δημοσιευομενα ποιηματα, αποσπασματα ποιηματων η, και στιχοι κ.λπ. λογοτεχνικα κειμενα ειναι απο εντυπες εκδοσεις ευρισκομενες στη κατοχη του διαχειριστη αυτου του ιστολογιου. Σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση, γινεται link κατ' ευθειαν στα ιστολογια στα οποια βρισκονται και οχι αναδημοσιευση τους, ακομη κι αν δεν υπαρχει σχετικο απαγορευτικο σημα.

Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

Συνηθεις μικροπρεπειες... "φτασμενων" κρατουντων


Κον.....


ΑΘΗΝΑ 12/3/2008

Κε Προεδρε,

με το παρον, με λιγη καθυστερηση βεβαια λογω δικης μου απασχολησης, θελω να σας εκφρασω τα συγχαρητηρια μου για την πολυ ομορφη εκδηλωση που οργανωσατε προς τιμην του αποφοιτου [...] του ετους 1946, ποιητη ΤΙΤΟΥ ΠΑΤΡΙΚΙΟΥ στις 25/2/2008.
Θα μου επτρεψετε, να αισθανομαι και εγω αρκετη ικανοποιηση που εγινε πραγματικοτητα μια σκεψη μου την οποια γραπτα σας γνωστοποιησα σε fax μου την 6/6/2007.
Τελος επιτρεψατε μου και μια παρατηρηση που ισως σας φανει χρησιμη σε μελλοντικη παρομοια εκδηλωση. Νομιζω οτι, στην προσκληση θα επρεπε να αναγραφεται και το ονομα της "συνομιλητριας" του ΤΙΤΟΥ ΠΑΤΡΙΚΙΟΥ, εξαιρετης φιλολογου Αιμ. Β.
Προσωπικα εχοντας πολυ φιλο, απο παλια, τον καθηγητη του Παν/μιου του Birmingham Κο Χρ. Α. - και φιλο επισης του ποιητη - οταν τον ειδοποιησα για την εκδηλωση και, με ρωτησε ποιος/οι θα παρουσιασουν τον ποιητη, δεν ημουν σε θεση να του δωσω απαντηση.
[...]

Θερμους χαιρετισμους,

(υπογραφη)


σημ. : ακριβες αντιγραφον απο το προσωπικο αρχειο του blogger


ΣΤΗΝ ΑΙΜ. Β.


Δεν υπάρχουν σχόλια: