Δηλωνεται κατηγορηματικα οτι, ολα τα δημοσιευομενα ποιηματα, αποσπασματα ποιηματων η, και στιχοι κ.λπ. λογοτεχνικα κειμενα ειναι απο εντυπες εκδοσεις ευρισκομενες στη κατοχη του διαχειριστη αυτου του ιστολογιου. Σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση, γινεται link κατ' ευθειαν στα ιστολογια στα οποια βρισκονται και οχι αναδημοσιευση τους, ακομη κι αν δεν υπαρχει σχετικο απαγορευτικο σημα.

Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011

ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ


4

Ιδου τωρα ο λαος μου εμεγαλυνθη σφοδρα.
Εφηβος ο Δαυιδ
ηρεν το ονειδος του λαου του.

Δαυιδ με ονομασες.
Η τρυφερα κνημη του εις την Κυανην - Φαια
περικνημιδα.
Το ατιθασον ενδυμα σου επι των ωμων μου.
Το ξιφος μου απο τα ορη σου λαμπον.
Δαφνες επι της κεφαλης μου και αι πτερυγες
σου υψουντο.
Απο πολη σε πολη τα τρενα σου με
μετεφερον.
Διεσχιζα τα ορη, τους καμπους και τους
ποταμους
κραδαινων το αρχαιο μου δορυ.
Ποσες φορες σε εθρηνησα επι των φυλακων
επι των φονων
επι των θαλασσων
επι των ανεμων.
Ιδου ο Δαυιδ ηρεν ονειδος.


( απο την ενοτητα ΝΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ, συλλογη: " 4 μαζινο ")



Δεν υπάρχουν σχόλια: