Δηλωνεται κατηγορηματικα οτι, ολα τα δημοσιευομενα ποιηματα, αποσπασματα ποιηματων η, και στιχοι κ.λπ. λογοτεχνικα κειμενα ειναι απο εντυπες εκδοσεις ευρισκομενες στη κατοχη του διαχειριστη αυτου του ιστολογιου. Σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση, γινεται link κατ' ευθειαν στα ιστολογια στα οποια βρισκονται και οχι αναδημοσιευση τους, ακομη κι αν δεν υπαρχει σχετικο απαγορευτικο σημα.

Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ


... αφιερωνεται


Θυμουμαι πως μ' αντικρυσες...


Θυμουμαι πως μ' αντικρυσες την πρωτη
φορα ταραζοντας-μου την καρδια'
δε σου ανθουσε στην οψη η πρωτη νιοτη,
δε φανταζε η περηφανη ομορφια,
μα καποια κρυφια λαμπαζε ωραιοτη
καθρεφτισμενη σε απαλη ματια.
Ενιωσα : εμπρος μου σ' ειχε η Μοιρα στειλει
σαν ενα αργα φτασμενο θειο Απριλη !..

Και με αρπαξες' αλλα οχι οπως η μπορα
την που διψα γι' ανταρες νεα ψυχη'
με δροσισες καθως δροσα τη χωρα
η καρπερη ανοιξιατικη βροχη'
απλη και ταπεινη, μα πλουτοφορα,
σε μια ζωη ηρθες σκοτεινη, φτωχη,
την ανοιξες στον ηλιο, στη γαληνη
που σε οσους αγαπα ο θεος τα δινει !..

Και κοντα σου περασαν τοσα χρονια -
ευτυχισμενα πως να μην τα πω?
Αν ειναι η αγαπη αθολωτη κ' η ομονοια,
το βαθυ τους συ μ' εμαθες σκοπο'
αν η ζωη ειναι αστειρευτη κ' αιωνια,
τον πιο ομορφο της χαρισες καρπο !
Ω !.. μια ματια σου μονο ησυχασμενη
ποση μεσα μου ανταρα δε σωπαινει !..

Ευλογημενη ας ειναι η ωρα εμπρος μου
που σ' εβγαλε γλυκεια κ' ευγενικη'
γλυκο μυστηριο μου ανοιξες του κοσμου,
μια απολαμπιδα απο χαρα θε'ι'κη,
σπορος δικος σου ο,τι σαλευει εντος μου,
χαρα δικη σου ο,τι βλασταινει εκει !
Ω, ας σε αφησει η Μοιρα ως σ' εχει στειλει
κοντα μου παντα αμαραντον Απριλη !..

* * * * * * *


... < Κωστας > ...Χατζοπουλος !

της
... < Ερης > ...Σταυροπουλου-Αλεξιου,
καθηγητριας της Νεοελληνικης Φιλολογιας
στο Παν/μιο Αθηνων, ερευνητριας.

* * *

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ !


Δεν υπάρχουν σχόλια: