Δηλωνεται κατηγορηματικα οτι, ολα τα δημοσιευομενα ποιηματα, αποσπασματα ποιηματων η, και στιχοι κ.λπ. λογοτεχνικα κειμενα ειναι απο εντυπες εκδοσεις ευρισκομενες στη κατοχη του διαχειριστη αυτου του ιστολογιου. Σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση, γινεται link κατ' ευθειαν στα ιστολογια στα οποια βρισκονται και οχι αναδημοσιευση τους, ακομη κι αν δεν υπαρχει σχετικο απαγορευτικο σημα.

Κυριακή 13 Μαρτίου 2011

The highway


. . . . . . .




Η επισκεψη

Εκεινο τ' απογεμα ξυπνησα με μιαν εντονη επιθυμια να κατεβω στον Πειραια να επισκεφτω την οικογενεια Κ. Με την οικογενεια αυτη, τα παλια χρονια, ειχαμε πολλες φιλιες. Ομως, οπως συμβαινει συχνα σε τετοιες περιπτωσεις, σιγα-σιγα αραιωσαν οι συναντησεις μας, ωσπου καταντησε στο τελος να μη βλεπομαστε καθολου. Θα 'χαν περασει πεντε-εξι χρονια απο την τελευταια συναντηση μας.
Αυτα σκεφτομουν καθως ξυπνησα εκεινο τ' απογεμα με την τυραννικη, την εντονη κι επιμονη επιθυμια να κατεβω αυτο το ιδιο τ' απογεμα να επισκεφτω τους Κ.
Οταν βγηκα στο δρομο καταλαβα πως κατι ασυνηθιστο μου συνεβαινε. Μι' αφανταστη γαληνη, μι' αλλοκοτη χαρα με ειχε πλημμυρισει. Μ' αυτη τη διαθεση μπηκα στο πρωτο ταξι που βρηκα μπροστα μου και ειπα:
"Στον Πειραια!"
Ηταν ενα συννεφιασμενο απογεμα, ητανε Μαρτης. Απ' τα παραθυρα τ' αυτοκινητου, καθως προχωρουσαμε, κοιταζα τα συννεφα που κι αυτα ειχαν παρει κατι απο τη Χαρη, κατι απο την ελαφραδα που ενιωθα μεσα μου.
Σαν φτασαμε στον Πειραια, τ' αυτοκινητο κατευθυνθηκε στη προκυμαια.
Εκει κατεβηκα μπροστα σ' ενα πελωριο ασπρο πλοιο που σφυριζε κιολας, εβγαζε καπνους κι ηταν πλημμυρισμενο με κοσμο.
Ανεβηκα πανω και ζητησα τον καπετανιο.
"Ενταξει", μου ειπε χαμογελωντας, "φευγετε επιτελους, τα εξοδα σας ειναι κανονισμενα για παντα και για οποιο μερος καθε φορα βρισκοσαστε".
"Φευγετε επιτελους", επανελαβε. Και πραγματικα καθως εριξα μια ματια απ' το παραθυρο της καμπινας, ειχαμε βγει κιολας εξω απο το λιμανι του Πειραια.


Η μικρη ιστορια

Το καφενειο που πινω τον καφε μου
ειναι αδειο
μονο εγω υπαρχω
ετσι το καφενειο ειναι τελειως αδειο
γιατι ουτε εγω υπαρχω.


( του Μιλτου Σαχτουρη, απο τα "Εκτοπλασματα - 1989 )

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

παρόρμηση?
φαντασίωση?
εκπλήρωση?
τυραννική επιθυμία?

όλα αυτά για το όνειρο
που βρήκε την κατάλληλη στιγμή
τη δύναμη, την τόλμη, να εισβάλλει στην καμπίνα του ...καπετάνιου και να ζητήσει να πραγματοποιηθεί!!
γιατί ξέρεις! πως όταν προσπερνάμε αδιάφορα τα όνειρά μας, αυτά στοιχειώνουν το νου!

Χαρ. Αλβερτος είπε...

ΑΜ, ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΑΛΛΟ, ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ:
" ΟΛΑ ΣΑΣ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ Γ Ι Α
Π Α Ν Τ Α, ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΒΡΙΣΚΟΣΑΣΤΕ" ;
ΑΡΑ, ΣΚΟΤΟΣ ΚΑΙ ΕΡΕΒΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!
ΜΟΝΟ ΤΑΞΙΔΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ! ΠΟΛΥΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΣ!
ΝΑ 'ΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΗΧΟΥΣ ΣΟΥ, ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ!

Χαρ. Αλβερτος είπε...

... ΚΑΙ Η ΜΙΚΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ;
"...
ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΥΠΑΡΧΩ
...
ΓΙΑΤΙ ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΥΠΑΡΧΩ"

ΑΥΤΟ ΚΑΤΙ... ΜΟΥ ΘΥΜΙΙΙΖΕΙ!

Ανώνυμος είπε...

σωστά σου θυμίζει!!
γιατί άυλες οι σκέψεις
άυλα τα όνειρα
άυλοι κι οι άνθρωποι που τα πλάθουν και τα ζούνε σ'εκείνη, την άλλη διάσταση!!

Χαρ. Αλβερτος είπε...

ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ!
... Σ' ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ!