Δηλωνεται κατηγορηματικα οτι, ολα τα δημοσιευομενα ποιηματα, αποσπασματα ποιηματων η, και στιχοι κ.λπ. λογοτεχνικα κειμενα ειναι απο εντυπες εκδοσεις ευρισκομενες στη κατοχη του διαχειριστη αυτου του ιστολογιου. Σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση, γινεται link κατ' ευθειαν στα ιστολογια στα οποια βρισκονται και οχι αναδημοσιευση τους, ακομη κι αν δεν υπαρχει σχετικο απαγορευτικο σημα.

Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

ΦΥΛΛΑ ΧΛΟΗΣ


ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΜΟΥ


- Ανυμνω και τραγουδω τον εαυτο μου,
- Κι ο,τι απαιτω κ' εσυ θα τ' απαιτησεις,
- Γιατι το καθε μοριο που μ' ανηκει, ομοια κ' εσε σου ανηκει,

- Καθομαι αργος και προσκαλω την ψυχη μου.
- Γερνω, ξαπλωνομαι ανετα και ριχνω τη ματια σ' ενα βλασταρι χλοης καλοκαιριατικης.

[... ]

- Ξαστερη κι ολο γλυκα ειν' η ψυχη μου, και καθε τι που δεν ειναι ψυχη μου, παλι ξαστερο ειναι κι ολο γλυκα.

[... ]

- Σου λειπει το ενα λειπουν και τα δυο τους, και τ' αορατο αποδειχνεται με τ' ορατον,
- Ωσμε την ωρα οπου κι αυτο θα καταντησει αορατο και θ' αποδειχνεται κι αυτο με τη σειρα του.

[... ]

- Ειμαι ικανοποιημενος πλερια. Βλεπω, χορευω γελω και τραγουδω.

[... ]



( του WALT WHITMAN, " Leaves of Grass " , Ελληνικη αποδοση Νικου Προεστοπουλου )


Δεν υπάρχουν σχόλια: