Δηλωνεται κατηγορηματικα οτι, ολα τα δημοσιευομενα ποιηματα, αποσπασματα ποιηματων η, και στιχοι κ.λπ. λογοτεχνικα κειμενα ειναι απο εντυπες εκδοσεις ευρισκομενες στη κατοχη του διαχειριστη αυτου του ιστολογιου. Σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση, γινεται link κατ' ευθειαν στα ιστολογια στα οποια βρισκονται και οχι αναδημοσιευση τους, ακομη κι αν δεν υπαρχει σχετικο απαγορευτικο σημα.

Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

ΝΤΙΝΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ




1) ... Κ Λ Ι Κ
στην εικονα



2 ) ... < ΝΤΙΝΟΣ > ... ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ


Μετα την παραθεση των ανω αποσπασματων της τοσο ενδιαφερουσας συνεντευξης του Ντινου Χριστιανοπουλου, θεωρησα ενδιαφερον να θεσω υπο τη κριση σας, αγαπητοι αναγνωστες μου, το παρακατω δειγμα κειμενου-ποιησης του ελληνικου νεοσουρεαλιστικου - νεοκουλτουριαρικου, και, νεο-αρλουμποειδους κινηματος, της ψευδωνυμης νεας ποιητικης γεννιας :



Η σονατα της κλιμακτηριου

Μη μ' αφήνεις να 'ρθω μαζί σου, κλπ. το φεγγάρι απόψε... εχτές έκανα παράδοσση τη Σονάτα του Σεληνόφωτος του Ρίτσου... τόσο φυσικά σαν μεταφυσικά...με γνώμες δεύτερο χέρι από λογοτεχνικό περιοδικό... δεν θα γράψω συλλογές χριστιανικής απόχρωσης εγώ... Μη μ' αφήνεις να 'ρθω μαζί σου... θα γράψω ερωτικά... για τα παιδιά που πλένονται μόλις τελειώσει η βάρδια στο τουβλάδικο... με τα κορμιά τους που απαιτούν ευλίγιστες λέξεις της ελληνικής... όπως οι μυς υπονοούν μια δευτέρα παρουσία στο πέος... Μη μ' αφήνεις να 'ρθω μαζί σου... όταν με γυμνώσεις θα νιώσω αδέξια... θα βλέπω τον οίκτο στα μάτια σου... μιλούσες για μένα... και πονάει αυτό το σιτεμένη... Μη μ' αφήνεις να 'ρθω μαζί σου... να μείνω εδώ... γωνία Μερκούρη και Λαμπέτη... γωνία πουτάνας και αγγέλου που ποτέ δεν έγινα... έχω ένα αγόρι στο σχολείο... ένας Στάλιν του δέρματος... μα και τα κορίτσια πια μου αρέσουν... είναι τόσο τολμηρή η ανημπόρια μου... Μη μ' αφήνεις να 'ρθω μαζί σου... αφησέ με εδώ... να πενθώ την απουσία του αίματος της Σελήνης στα σκέλη μου... ν' ακούω τον Μπετόβεν... σε εκτέλεση Χόροβιτς... Είναι αλήθεια πως την έγραψε μέσα σἐνα μπορντέλο... Μη μ' αφήνεις να 'ρθω μαζί σου... δεν είμαι ρατσίστρια... μα των αλλοδαπών τα σώματα είναι άπλυτα... κι εγώ φευ ευαίσθητη πια στις οσμές.... Μη μ' αφήνεις να 'ρθω μαζί σου... θα περάσω το βράδυ... διαβάζοντας Δημουλά... προετοιμασία για τη δόξα... και για το πένθος το μελλοντικό του άντρα μου... η Σαπφώ θα μου στείλει το φεγγάρι... ο Βαλαωρίτης τ' άλογο του Ομέρ Βρυώνη... Μη μ' αφήνεις να 'ρθω μαζί σου... θα γίνω η Αρώνη στη Μπαλωματού του Λόρκα... θα σκίσω τη μετάφραση της Οδύσσειας του Μαρωνίτη... και με τη φωνή της θα πω: πάρτε με και γυρίστε με ολάκερη την υφήλιο... Τρελαίνομαι να 'μαι καβάλα... Μη μ' αφήνεις να 'ρθω μαζί σου... ας μείνουμε στα προκαταρτικά... δεν αντέχω πια τους ωραίους γλουτούς σου στα χέρια μου... το βιαστικό τέλος στα χείλη... με κούρασε αυτή η μη συμμετοχή... Μη μ' αφήνεις να 'ρθω μαζί σου... αυτής της σάρκας που αρνείται τα κελεύσματα του πνεύματος... θα μείνω εδώ... να με περιγελάει ο αέρας στις κουρτίνες...θα γράψω ποιήματα ευπώλητα μελέτες... Φύγε... έχω προγραμματίσει να κλάψω... Μη μ' αφήνεις να 'ρθω μαζί σου κ.λ.π.

(του Γεωργιου Εντεψη)




Δεν υπάρχουν σχόλια: