Δηλωνεται κατηγορηματικα οτι, ολα τα δημοσιευομενα ποιηματα, αποσπασματα ποιηματων η, και στιχοι κ.λπ. λογοτεχνικα κειμενα ειναι απο εντυπες εκδοσεις ευρισκομενες στη κατοχη του διαχειριστη αυτου του ιστολογιου. Σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση, γινεται link κατ' ευθειαν στα ιστολογια στα οποια βρισκονται και οχι αναδημοσιευση τους, ακομη κι αν δεν υπαρχει σχετικο απαγορευτικο σημα.

Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

HADEWIJCH



ΤΟΝ ΓΕΝΑΡΗ...



Τον Γενάρη, σίντας συμμαχούνε
σκοτεινιά και νύχτα, κ' η χρονιά
ξανανιώνει, τότε σε βουνά 
και ρέμματα οι φουντουκιές ανθούνε.
Έτσι κ' η αγάπη ανθίζει μες
στης τύχης τις καταδρομές.




( Ρούμπενς - roman charity )

^^^
Κ Λ Ι Κ στην εικόνα




ΕΧΩ ΣΤΟΝ ΕΥΓΕΝΗ ΕΡΩΤΑ ΔΟΘΕΙ



Έχω στον ευγενή έρωτα δοθεί
ολόκληρη. Το λιγο ή το πολύ,
κέρδος, χασούρα είναι δικό του'
σ' όλα έχει αυτός το μερτικό του.
Τι μου συμβαίνει; Άχ, δε μου ανήκει
η ζωή μου πιά. Ο έρωτας με σφάζει,
ν' αναγνωρίσω, μ' αναγκάζει,
τούτο το φλογερό κακό
σαν αγαθό κι ως νίκη.


(από : περιοδικό "ΝΕΑ ΕΣΤΙΑ" - αφιέρωμα στο Βέλγιο, αθήνα - 1η Δεκ. 1980, μτφ. ΑΡΗΣ ΔΙΚΤΑΙΟΣ / σ. 2011)






( Ieronymus Bosch - Η Φρύνη ενώπιον του Αρείου Πάγου )


Δεν υπάρχουν σχόλια: