Δηλωνεται κατηγορηματικα οτι, ολα τα δημοσιευομενα ποιηματα, αποσπασματα ποιηματων η, και στιχοι κ.λπ. λογοτεχνικα κειμενα ειναι απο εντυπες εκδοσεις ευρισκομενες στη κατοχη του διαχειριστη αυτου του ιστολογιου. Σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση, γινεται link κατ' ευθειαν στα ιστολογια στα οποια βρισκονται και οχι αναδημοσιευση τους, ακομη κι αν δεν υπαρχει σχετικο απαγορευτικο σημα.

Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2012

ΓΑΛΑΤΕΙΑ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ


Αμαρτωλο


Στη Σμυρνη Μελπω,
Ηρω στη Σαλονικη,
στο Βολο Κατινιτσα εναν καιρο -
τωρα στα Βουρλα με φωναζουν Λελα !

Ο τοπος μου ποιος ηταν ; Ποιοι οι δικοι μου ;
Αν ξερω, αναθεμα με !
Σπιτι-πατριδα εχω τα μπορντελα !

Ως κ' οι πικροι μου χρονοι, οι παιδικοι μου,
θολες, σβησμενες ζωγραφιες -
κ' ειναι αδειανο σεντουκι η θυμηση μου.
Το σημερα χειροτερο απ' το χτες,
και τ' αυριο απ' το σημερα θεναναι.
Φιλια απο στοματ' αγνωστα, βρισιες -
κ' οι χωροφυλακες να με τραβολογανε...
Γλεντια, καυγαδες, ως να φεξη,
αρρωστειες, αμφιθεατρο του Συγγρου,
κ' ενεσεις 606.
Πνιμενου καραβιου σαπιο σανιδι -
ολη η ζωη μου του χαμου !
Μ' απο την κολαση μου σου φωναζω :
- Εικονα σου ειμαι, Κοινωνια, και σου μοιαζω !..

Δεν υπάρχουν σχόλια: