Δηλωνεται κατηγορηματικα οτι, ολα τα δημοσιευομενα ποιηματα, αποσπασματα ποιηματων η, και στιχοι κ.λπ. λογοτεχνικα κειμενα ειναι απο εντυπες εκδοσεις ευρισκομενες στη κατοχη του διαχειριστη αυτου του ιστολογιου. Σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση, γινεται link κατ' ευθειαν στα ιστολογια στα οποια βρισκονται και οχι αναδημοσιευση τους, ακομη κι αν δεν υπαρχει σχετικο απαγορευτικο σημα.

Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2011

ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΒΟΛΙΚΑΣ *


...σημερα που φανταζομαι το σπιτι μου
μια αυλ'η καταφυτη



Το σπιτι μου ειναι ζεστο.
Εχω δακρυσει μπροστα στο παραθυρο.
Εχω δακρυσει πολλες φορες μπρος στο παραθυρο.
Το μικρο μου σπιτι ειναι ζεστο.




ΚΥΡΙΑΚΗ


Μια μουσικη
στραγγιχτηκε απ' το ρολο'ι' της βαρδιας
κι η λειτουργια της Κυριακης
κατρακυλαει αργα
σ' ανωφελη συναντηση μαζι σου.
Ενοχλεισαι απ' το βλεμμα μου
σκεπασμενη φωνες
κι υποφερεις στην αγαπη του ηλιου.
Εγω, ορθος, σ' ενα πρωι
πηχτο απο ηχους
κοιταζω την αγκυρα
να σημαδευει σιωπηλη
ενα ασπρο βοτσαλο.



Σ' ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ ΑΠΟ ΘΕΑΜΑ


( στην Τιμοθεου... 2 χρονια... )


Σ' εναν κοσμο απο θεαμα

τα χρωματα κουραστηκαν να κινουνται

τα τωρινα μου χρονια στοχαζονται

κι η μοναξια μπορει να θυμαται σωστα

τις μορφες που ανασαινουν

στο χαδι της.


Σ' εναν κοσμο απο θεαμα

το σπιτι μου αποκτα

ο,τι στερηθηκα

τα παιδικα μου χρονια σιωπηλα

το παλιο κτηριο του σχολειου

κοκκινες μερες

γεματες πεινα και φως.

[... ]



( απο : "ΔΙΠΛΗ ΒΑΡΔΙΑ" , ενοτητα : απο τη ζωη μου στη γη,
εκδ. ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ - αθηνα 1984 )




( ... απο την Τιμοθεου, στη Κωλεττη...
αλλα 6 χρονια... )








* Βιογραφικα :

Απόφοιτος της "Βαρβακείου Προτύπου Σχολής" και της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Διδάκτωρ, υφηγητής, επίκουρος καθηγητής του Πανεπιστημίου Αθηνών και στην συνέχεια αναπληρωτής καθηγητής της Νευροχειρουργικής, ιδρυτής και διευθυντής της Πανεπιστημιακής Νευροχειρουργικής Κλινικής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου.

Συγγραφέας επιστημονικών βιβλίων και άρθρων με ιδιαίτερη έμφαση στο αντικείμενο των παθήσεων της Σπονδυλικής Στήλης . Μέλος επιστημονικών εταιριών και ιδρυτικό μέλος της Ευρωπαικής Εταιρίας Σποδυλικής Στήλης(EUROPEAN SPINE SOCIEΤY), επίσημου επιστημονικού οργάνου της Ευρωπαϊκης Κοινότητας για την μελέτη της Σπονδυλικής Στήλης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: