Δηλωνεται κατηγορηματικα οτι, ολα τα δημοσιευομενα ποιηματα, αποσπασματα ποιηματων η, και στιχοι κ.λπ. λογοτεχνικα κειμενα ειναι απο εντυπες εκδοσεις ευρισκομενες στη κατοχη του διαχειριστη αυτου του ιστολογιου. Σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση, γινεται link κατ' ευθειαν στα ιστολογια στα οποια βρισκονται και οχι αναδημοσιευση τους, ακομη κι αν δεν υπαρχει σχετικο απαγορευτικο σημα.

Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2011

ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΖΕ'Ι'ΜΠΕΚΙΚΟ...


...αποψε, κοιμηθηκα ελαχιστα και, μολις σηκωθηκα
...εφτιαξα καφε να πιω και να καπνισω... ως συνηθως, σαν τσιμινιερα
...καθησα στον υπολογιστη μου να συνεχισω την αρχειοθετηση των
αναρτησεων μου, που πριν μερικες μερες ξεκινησα
...πριν 5 λεπτα με πηρε στο τηλεφωνο ενας φιλος... ψαρας, απο την Υδρα
και με ρωτα, αν εμαθα τα νεα. Ποια νεα? ...του απαντω. Υπαρχουν νεα?
οπως ξερεις, εχω καποιους μηνες να δω τηλεοραση κι εφημεριδες εχω να διαβασω μερικα χρονια ( ...οχι, θα "χρηματοδοτω" και...νταβαντζηδες...) -
μου απαντα... μα, τι κακο ειν' αυτο με σενα! παλι επαληθευεσαι!
...σωωωπα, του λεω, κι αρχιζω τα γελια...
...καλα σ' αφηνω τωρα... ενα καλαμαρι εχει τσιμπησει και φοβαμαι μην
ξεφυγει... θα σε ξαναπαρω μολις επιστρεψω στο λιμανι

Απο τη... χαρ. α.- μου, σκεφθηκα να βαλω ενα τανγκο... να χαρειτε κι εσεις




Δεν υπάρχουν σχόλια: