Δηλωνεται κατηγορηματικα οτι, ολα τα δημοσιευομενα ποιηματα, αποσπασματα ποιηματων η, και στιχοι κ.λπ. λογοτεχνικα κειμενα ειναι απο εντυπες εκδοσεις ευρισκομενες στη κατοχη του διαχειριστη αυτου του ιστολογιου. Σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση, γινεται link κατ' ευθειαν στα ιστολογια στα οποια βρισκονται και οχι αναδημοσιευση τους, ακομη κι αν δεν υπαρχει σχετικο απαγορευτικο σημα.

Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΤΖΙΟΥΛΑΣ



Φυσιολατρεια


Σημερα χαιρουμαι βαθια
του φθινοπωρου την ειρηνη'
ροδινη η συλλογη μου εγινη
κ' η πλαση γυρω μου ξανθια.

Κατω απ' τον πεπλο τον αχνο
βλεπω γελουμενη τη χωρα'
ω, να μπορουσα τετοιαν ωρα
να παω ψηλα με τον καπνο !

Καθως απανου στην παλια
πετρα εχω γειρει, που με ξερει,
η αυρα γινεται αβρο χερι
και μου χα'ι'δευει τα μαλλια...

Περα στο πελαο τ' απλωτο
καποια βαρκουλα ξανοιγμενη
μοιαζει σαν αναχωρημενη
ψυχη μου απο τον κοσμο αυτο...

Τα χερια υψωνω και βλογω
τη μερα που ανοιξα τα ματια.
Στα καθαρα γαλαζια πλατια
μια πεταλουδα κυνηγω !..


Την τσακωσε το βλεμμα μου


Την τσακωσε το βλεμμα μου στο πλα'ι' ενος αγνωστου,
κι ο νους μου , ανησυχος, χωρις να ξερω πως, επηγε
μεμιας στην Εμμα Μποβαρυ, τη θρυλικη ηρωιδα,
σ' αυτην που πηρε κι εδωσε με τις παραξενιες της -
μια διψασμενη για ηδονες, που τις πληρωνουν μ' αιμα.

Μα αληθεια δε με προσεξες, η εκανες πως δε μ' ειδες ?..
Εγω ειμαι, εκεινος ο γραφιας, ο λιγο καλλιτεχνης,
που μολις εφανερωνε την ατολμη του αγαπη,
κ' ητανε μια παρηγορια στην πληχτικη επαρχια,
στη βαναυση πεζοτητα που σ' ειχε ριξει η τυχη...

Κι αν θελης
βανω στοιχημα για τη δουλεια του αντρος σου !


... < Ε Δ Ω > ...