Δηλωνεται κατηγορηματικα οτι, ολα τα δημοσιευομενα ποιηματα, αποσπασματα ποιηματων η, και στιχοι κ.λπ. λογοτεχνικα κειμενα ειναι απο εντυπες εκδοσεις ευρισκομενες στη κατοχη του διαχειριστη αυτου του ιστολογιου. Σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση, γινεται link κατ' ευθειαν στα ιστολογια στα οποια βρισκονται και οχι αναδημοσιευση τους, ακομη κι αν δεν υπαρχει σχετικο απαγορευτικο σημα.

Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

ΜΠΑΜΠΑΣΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ - ΙΚΑΡΟΣ








Virus of the Mind

(Ιστορία Έρωτος και Αναρχίας)



Αυτό τραγουδούσε 
η Heather Nova
ευειδής
ευειδεστάτη
ένα βράδυ που 'βρεχε
που ΄βρεχε μονότονα
κι εσύ ήσουν μακριά
(τόσο μακριά τόσο κοντά)
κι εγώ ήμουν της μέθης θύμα
αλλά και θύτης
κι εσύ ήσουν πάλι
μια invitation to the blues
κι εγώ ήμουν πάλι
αυτός που μια γενιά επινοεί
κι εσύ ήσουν πάλι
ένα χρυσοκόκκινο μονόγραμμα
κι εγώ ήμουν πάλι
ο αβρός ανάγωγος
κι εσύ ήσουν πάλι 
ένας ιός του έρωτα
κι εγώ ήμουν πάλι
ένας ιός του νου
κι εσύ ήσουν πάλι
η ενδοχώρα
κι εγώ ήμουν πάλι
η υψικάμινος
κι εσύ ήσουν πάλι
το διαβατάρικο πουλί
(...με διαβατάρικα πουλιά
έρωτα να μην κάνεις!)
κι εγώ ήμουν πάλι
το ποίημα του e.e. cummings
(ξέρουμε όλοι ποιό!)
κι εσύ ήσουν πάλι Εγώ
κι εγώ ήμουν πάλι Εσύ
ad infinitum...


(Πλατεία Παπαδιαμάντη, 5 / ΧΙ /2002)










Jacques Prevert

(Έξι Στιγμές Στο Αυριανό Παρίσι)


Paris at Night



Άναψα τρία σπίρτα μες στη νύχτα
Το πρώτο το πρόσωπό σου όλο για να δω
Το δεύτερο τα μάτια σου για να χαρώ
Το τρίτο το στόμα σου για ν' απολαύσω
Κι ύστερα το σκοτάδι το πηχτό
Όλ' αυτά να μου θυμίζει
Στην αγκαλιά μου καθώς σ' έσφιγγα.








(απο : "PARIS, ΠΑΡΙΣΙ" - της Έρας, εκδ. ΚΕΔΡΟΣ, αθήνα - 2003 / σελ. 12 και 17)




... > Ε Δ Ω < ...


Δεν υπάρχουν σχόλια: