Δηλωνεται κατηγορηματικα οτι, ολα τα δημοσιευομενα ποιηματα, αποσπασματα ποιηματων η, και στιχοι κ.λπ. λογοτεχνικα κειμενα ειναι απο εντυπες εκδοσεις ευρισκομενες στη κατοχη του διαχειριστη αυτου του ιστολογιου. Σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση, γινεται link κατ' ευθειαν στα ιστολογια στα οποια βρισκονται και οχι αναδημοσιευση τους, ακομη κι αν δεν υπαρχει σχετικο απαγορευτικο σημα.

Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ



^^^
Κ Λ Ι Κ στην φωτό


ΚΑΤΩ ΑΠ' ΤΑ ΠΛΟΥΣΙΑ ΣΑΣ ΜΑΛΛΙΑ...


Κάτω απ' τα πλούσιά σας μαλλιά, μικρούλες μου νεράϊδες,
με τραγουδήσατε γλυκά - γλυκά αποκοιμισμένο,
κάτω απ' τα πλούσιά σας μαλλιά, μικρούλες μου νεράϊδες,
μέσα στο δάσος τ' όμορφο και τ' απομαγεμένο.

Μέσα στο δάσος τ' όμορφο, μες τις γιορτές στη φύση,
πονετικά μου πνεύματα την ώρα που κοιμόμουν,
πνεύματα, με τα χέρια σας μου είχατε χαρίση
χρυσή κορώνα, αλλοίμονο ! την ώρα που κοιμόμουν.

Ξέρω από κείνο τον καιρό και μάγια, βρόχια λέω,
κορώνες πούναι ολόχρυσες, τραγούδια μες το δάσος.
Όμως σαν το μικρό παιδί πιστεύω και τα κλαίω,
και θάθελα να κοιμηθώ και πάλι μες το δάσος,

αδιάφορο πως μάγια πιά και βρόχια εγώ τα λέω.


μτφ. ΓΕΩΡ. ΣΗΜΗΡΙΩΤΗΣ








^^^

Κ Λ Ι Κ στην φωτό


ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΧΑΜΟΣΕΡΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΣΑΣ...


Κάτω από τα χαμόσερτα μαλλιά σας, νεραϊδούλες,
μ΄ ετραγουδήσατε αλαφρά, στον ύπνο μου από πάνω,
κάτω από τα χαμόσερτα μαλλιά σας, νεραϊδούλες,
στον μαγεμμένο ανάμεσα τον ξωτικό δρυμώνα.

Στον ξωτικό δρυμό, με τις εξαίσιες ψαλμωδίες,
νυφούλες τρισπονετικές, την ώρα που εκοιμώμουν,
μου παραδώσατε, σεμνές νυφούλες, μες στο χέρι,
το χρυσό σκήπτρο, αλλοίμονο ! την ώρα που εκοιμώμουν

Τόμαθα από τα τότες πιά, πως είναι ιδέα κι' απάτη
το σκήπτρο το χρυσό και τα τραγούδια στο δρυμώνα, --
μα, σαν το ευκολοπίστευτο παιδάκι, κλαίω για κείνα,
κ' ήθελα ν' αποκοιμηθώ ξανά μες στον δρυμώνα.

Κι' ως τόσο, τί, κι' αν τόμαθα πως είναι ιδέα κι' απάτη !


μτφ. ΤΕΛΛΟΣ ΑΓΡΑΣ





^^^

Κ Λ Ι Κ στην φωτό


(Περιοδικό "Νέα Εστία", τόμος Ξ - τεύχος 707 - Χριστούγεννα 1956, αφιέρωμα στον JEAN MOREAS - από τη συλλογή Les Cantilenes / σελ.  135-136)



Καληνύχτα


HarA



μνήμες

Δεν υπάρχουν σχόλια: