Δηλωνεται κατηγορηματικα οτι, ολα τα δημοσιευομενα ποιηματα, αποσπασματα ποιηματων η, και στιχοι κ.λπ. λογοτεχνικα κειμενα ειναι απο εντυπες εκδοσεις ευρισκομενες στη κατοχη του διαχειριστη αυτου του ιστολογιου. Σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση, γινεται link κατ' ευθειαν στα ιστολογια στα οποια βρισκονται και οχι αναδημοσιευση τους, ακομη κι αν δεν υπαρχει σχετικο απαγορευτικο σημα.

Κυριακή 21 Απριλίου 2013

KHALIL GIBRAN



^^^
Κλικ στην φωτό!!!



-- Δεν υπάρχει πέρα από την ομορφιά, ούτε θρησκεία, ούτε επιστήμη.


^^^
Υδατογραφία
(του Khalil Gibran)



-- Το φθινόπωρο, συγκέντρωσα όλες μαζί τις λύπες μου και τις έθαψα στον κήπο μου.
    Κι όταν ο Απρίλης ξαναγύρισε κι ήρθε η άνοιξη να παντρευτεί τη γη, ξεπρόβαλαν στον κήπο μου όμορφα λουλούδια που δεν έμοιαζαν με τα υπόλοιπα.
    Κι ήρθαν οι γείτονές μου να τα δουν, κι όλοι μαζί μου είπαν,     "Όταν ξανάρθει το φθινόπωρο, η εποχή της σποράς, θα μας δώ-
σεις   απ' τους σπόρους αυτών των λουλουδιών για νά 'χουμε κι εμείς στον κήπο μας;"

-- Η τέχνη ειν' ένα σκαλοπάτι απ' τη φύση προς το Άπειρο.

-- Το έργο τέχνης είναι μιά ομίχλη που λαξεύτηκε σε μιά εικόνα.


-- Λαχταρώ την αιωνιότητα, γιατί εκεί θα συναντήσω τα ποιήματα που δεν έγραψα και τους πίνακες που δεν ζωγράφισα.


-- Τα πιό ιερά δάκρυά μας ποτέ δεν ανεβαίνουν στα μάτια μας.



(Από : "Άμμος και Αφρός", απόδοση ΦΩΝΤΑΣ ΚΟΝΔΥΛΗΣ, έκδ. ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, αθήνα 1981 / σελ. 59, 81 και 82)




^^^
"evocation of sultana tabet" 
κάρβουνο
(του Khalil Gibran - 1908)

Δεν υπάρχουν σχόλια: